Loading

Logo
Close
  • Shop

Zagotovo projekt, ki je vzbudil in spodbudil številne organizatorje k večjemu poudarku dovršenosti posameznaega glasbenega dogodka.

Feel The Phil
Feel the Phil

Oblikovanje promocijskih materialov, svetovanje pri izvedbi dogodkov, iskanje glasbenih izvajalcev in marketing smo prepustili agenciji MUSICOLORS. Rezultat nas je navdušil. Poletje 2019 se že pripravlja. Nives Dolinšek / Špital za Prjatle

Poletje 2018
Poletje 2018

Agencija MUSICOLORS je z idejo in izvedbo našemu vinarstvu doprinesla blagovno znamko, ki jo naši kupci povezujejo z unikatnostjo. Dogodkom, ki se ga veselijo vsako leto. Matjaž Frešer

WINE FREŠER MUSIC
WFM

Feel The Phil , Feel the Phil

Zagotovo projekt, ki je vzbudil in spodbudil številne organizatorje k večjemu poudarku dovršenosti posameznaega glasbenega dogodka.

Poletje 2018 , Poletje 2018

Oblikovanje promocijskih materialov, svetovanje pri izvedbi dogodkov, iskanje glasbenih izvajalcev in marketing smo prepustili agenciji MUSICOLORS. Rezultat nas je navdušil. Poletje 2019 se že pripravlja. Nives Dolinšek / Špital za Prjatle

WINE FREŠER MUSIC , WFM

Agencija MUSICOLORS je z idejo in izvedbo našemu vinarstvu doprinesla blagovno znamko, ki jo naši kupci povezujejo z unikatnostjo. Dogodkom, ki se ga veselijo vsako leto. Matjaž Frešer